Prodáváte "cílovce", nebo lidem z masa a kostí?

Taky za pojem „prodávám své cílové skupině“ schováváte fakt, že nedokážete přesně pojmenovat tužby klientů z masa a kostí? Podle statistik se na znalosti cílovky zasekne více než 50 % marketérů. Víte proč?

Místo důležitých informací barva vlasů, výška a oblíbené jídlo = avatar

Co nepotřebujete vědět?

Co naopak vědět musíte?

Na cílovce technického copywritera vám ukážu

Myšlenkovou mapu k cílové skupině

Ve videonávodu ZDARMA se naučíte správně přemýšlet o potřebách cílové skupiny. Žádné zbytečné plky o avatarovi a tom, jak vypadá, ale nahlédnutí do hlavy klienta. S čím zápasí? Co mu chybí? A proč vás vlastně osloví? Všechno má svůj vývoj a časovou osu.

Ve 20minutovém videu zjistíte jakou.

Už nikdy nebudete muset zdlouhavě čekat na platící klienty jen kvůli nejistotě, ke komu vlastně chcete mluvit.

DEJTE ODBĚR NEWSLETTERU A VIDEO OKAMŽITĚ DOSTANETE DO E-MAILOVÉ SCHRÁNKY!

Charakteristiku cílové skupiny

Teď už víte, jak si rozpracovat myšlenkovou mapu k cílové skupině. Nyní je načase to převést do praxe a získat doživotní náskok před konkurencí, která si ještě šmudlá avatara, zatímco vy už prodáváte.
 

V 18minutovém videu zjistíte, že nahlas vyřčený požadavek, který na vás klient má, málokdy odpovídá tomu, co se mu skutečně honí hlavou (inspirace). A vy teď budete umět pohlédnout za oponu jeho myšlenek.

Co vaši cílovou skupinu spojuje

Už vám někdy někdo řekl, že NEMÁTE vytvářet produkty na míru kupujícím, ale udělat je a z masy zájemců vytipovat ty, kteří budou nakupovat? Spousta marketérů tenhle postup otáčí – vytváří produkt podle „požadavků“ trhu.

Přitom je daleko snazší udělat produkt srdcem, a pak ho nabízet. Pravé klienty tím nachytáte daleko snáz. Zjistěte, co vaši cílovku spojuje a začněte ji lákat na společné znaky.

V 24minutovém videu zjistíte jak.

Jak neskutečně vás posune změna cílovky

Prodáváte cílovce, kterou jste si vyfiltrovali v roce 2010? Je dost možné, že už v ní máte vyčerpané publikum, které už nakupovat nechce.
 
Není žádnou hanbou sednout si a zpracovat si kompletně novou cílovku. Čerstvou a doslova natěšenou vám platit za služby.

Na svém příkladu vám v 16minutovém videu ukážu, jak vás změna cílovky dokáže neskutečně posunout. Finančně i mindsetově.

Tip: Když publikum dlouhodobě nenakupuje, je s největší pravděpodobností špatně nastavené. Změňte ho.

Kloknerův ústav ČVUT

Jak správně komunikovat s cílovkou

Nejdůležitější bod celého programu – když už si cílovku správně vyberete a popíšete, musíte s ní začít na pravidelné bázi komunikovat. Předávat know-how (i jako junior máte spoustu, co říct), sdílet střípky z vlastní podnikatelské cesty a vybízet k diskuzi.

V 19minutovém videu vám ukážu osvědčené tipy, jak s cílovkou komunikovat. Jinak než konkurence. A jinak, než jak vám poradí v jiných kurzech. Osobitě.

FAQ k videopříručce

Rozhodně ne. Principy uvedené ve videopříručce jsou na modelovém příkladu technického copywritingu jen ukázané. Vůbec není nutné být technickým copywriterem.

Samozřejmě. Celá příručka ukazuje, jak správně o cílové skupině uvažovat a nad čím se zamýšlet, abyste se nemuseli dívat na prázdné objednávkové formuláře a mrtvo na svých sociálních sítích. Hodí se pro všechny obory a zaměření.

Rozhodně. Nemluvím tam o ničem, co by nepochopil každý, kdo si to pustí.

Videa nejsou zamknutá za členskou sekcí, takže se kvůli každému dalšímu přehrání nebudete muset zdlouhavě přihlašovat sem na web. Po zaplacení dostanete pozvánku do soukromé FB skupiny, kde budou videa nahraná. Budete si je moct opakovaně pouštět a pokládat doplňující otázky.