Úspěšný klient je spokojený klient

Reference spokojených klientů, kteří si na vlastní kůži vyzkoušeli, jaké to je, když se jejich „vědečtina“ dostane mezi širší obecenstvo, a to zajásá.

Patrik Pilous
"Dominiku doporučuji na dlouhodobou spolupráci."

Dominiku zdobí píle, systematická práce a obrovská chuť se v oboru posouvat dál. Zvládá velmi dobře projektově fungovat a dokáže si pečlivě nastudovat podklady, proto bych ji doporučil především na dlouhodobou spolupráci.

Patrik Pilous
Marketingový stratég a SEO konzultant
Tereza Tomanová
"Domča můj web poctivě prošla větu po větě, včetně článků!"

Dominika mi udělala revizi webu. Revize byla pečlivě zpracovaná a hned mi bylo jasné, že Domča můj web poctivě prošla větu po větě, včetně článků. Našla pár překlepů a navrhla konkrétní zlepšení některých vět a nadpisů, aby zněly úderněji a lépe rytmizovaly. Z výsledku jsem nadšená, odteď budu svůj web pyšně sdílet, když mám obsah schválen takovou profesionálkou, jakou Domča je.

Tereza Tomanová
Webdesignérka, zakladatelka brandu Webstera
"Dominika je textařka, na kterou se můžeme spolehnout."

Paní Veselá je slušná textařka, na kterou se můžeme spolehnout, dodržení termínu je samozřejmostí. A s výsledkem zpracovaných článků jsme vždy spokojeni.

Ing. Marián Schütz
Šéfredaktor internetového magazínu jsme.cz
Jan Halm
"Dominičiny články jsou založené na informacích z kvalitních zdrojů."

Dominičiny články jsou čtivé, postavené na informacích z kvalitních zdrojů a pro čtenáře srozumitelné. Když se domluvíme na termínu, tak to platí a vím, se na ni mohu spolehnout. Velmi oceňuji také její otevřenou a přímou komunikaci a touhu zlepšovat se na základě zpětné vazby.

Jan Halm
Šéfredaktor 100+1 Zázraky medicíny
"Dominice stačí nastínit téma a o více se nemusíte starat."

Dominika nám připravila texty na náš nový web. Komunikace s ní byla velmi příjemná a rychlá. Píše velmi dobře, a co je nejdůležitější, je kreativní a umí naslouchat. Během velmi krátké doby zvládla vše, co jsme potřebovali. Se stylem, jakým naše požadavky pojala, jsme byli velmi spokojeni. Stačí jí nastínit téma a o více se nemusíte starat. Zbytek udělá za vás, dobře a včas. Se spoluprací počítáme i do budoucna. Děkuji.

Daniel Kadar
Vedoucí PR oddělení Kloknerova ústavu ČVUT v Praze
Miroslav Bartík
"Dominika mě potěšila přístupem k psaní textů i organizaci obsahu."

S Dominikou jsem pracoval na kompletně novém prezentačním webu pro Kloknerův ústav a velmi mě potěšila svým přístupem k psaní textu na web ale i organizací obsahu přes on-line nástroje (Google Tabulky, Google Meet atd.) A v neposlední řadě také velmi příjemný smysl pro humor. Pokud chcete dobou copywriterku, Dominika je ta pravá pro vás.

Miroslav Bartík
Webmaster Masarykovy univerzity v Brně
"Dominika umí shrnout jakoukoliv problematiku v čtivý výsledek."

Dominika umí obsáhle shrnout jakoukoli problematiku tak, aby byl výsledek i čtivý. Texty píše bezchybně a dobře se v nich orientuje. Autorka prokazuje velkou schopnost pracovat s textem.

Mgr. Ondřej Scheinost
Vedoucí genetické laboratoře v rámci Nemocnice České Budějovice
"Dominičina práce s textem pro nás byla přínosem."

Dominika je pečlivá, samostatná a zodpovědná. Její práce byla přínosem nejen pro laboratoř GENLABS, ale i pro další zdravotnická zařízení, např. Národní referenční laboratoř v Praze. Data můžeme dále zpracovávat a vytvořit odbornou publikaci, první svého druhu v naší zemi. Autorce za její pilotní dílo osobně velmi děkuji.

Mgr. Dagmar Riegert-Bystřická, Ph.D.
Vedoucí genetické laboratoře Genlabs s. r. o.
Tadeáš Melíšek
"K pokrytí tématu absolutně nemáme co dále dodávat!"

Wow! S texty jsme moc spokojení!  6. 11. se zapíše do našeho marketingového deníčku jako den, který jsme si mysleli, že nepřijde - je to poprvé, co opravdu nemáme ani písmenko k textům, rozsahu, struktuře, započetí myšlenky, rozvedení myšlenky a dokonce i dokončení myšlenky! K textu / tónu / stylu psaní / celkovém pojetí a pokrytí tématu absolutně nemáme co dále dodávat 🙂

Tedaáš Melíšek
Digital marketing v Unilabs (AeskuLab)

Chcete o svém odborném tématu dát vědět celému digi světu?

Nechte mě jej zhmotnit do slov a ukázat jej v tom nejlepším copywriterském světle. Pojďme si o tom popovídat v e-mailu.